Otrzymaj swoją spersonalizowaną dietę w kilku prostych krokach!

1. Powiesz nam kim jesteś:
2. Wybierz swoją kategorię wiekową:
3. W jakim przedziale wagowym się znajdujesz:
4. Musimy również wiedzieć jaki typ diety Cię interesuje:

Ważne! Aby otrzymać odpowiednią dietę, należy wybrać wartość najbliższą naszemu wiekowi, bądź wadze, a nie z danego zakresu. Jeśli ważymy 68kg, to co prawda, znajdujemy się w przedziale 65-80, ale wybieramy 50-65kg!

Informacje dodatkowe:

Własne oko oraz waga są najlepszymi "testerami" naszych osiągów. Powinniśmy ważyć się nie częściej, niż co 1-1,5 tygodnia, aby otrzymać wiarygodny wynik.

Redukcja, jeśli:
  • nasza waga utrzymuje się w miejscu zamiast spadać - zmniejszamy ilość kalorii o 100-200kcal (w większości z węgli i trochę tłuszczu).
  • nasza waga spada zbyt szybko - dodajemy 100-200kcal, tak jak wyżej
  • zamiast tracić wagę - zyskujemy - obcinamy ilość kalorii o 300-500 (podobnie jak wyżej)
Masówka, jeśli:
  • nasza waga utrzymuje się w miejscu zamiast iść w górę - dodajemy 200-300kcal do naszego zapotrzebowania dziennego (dodatkowe węgle i tłuszcze)
  • nasza waga spada w dół - 500kcal w górę
  • nasza waga idzie zbyt szybko w górę - ucinamy 200-300kcal z dziennego zapotrzebowania
Zdrowe odżywianie
Piramida zdrowego żywienia

Powyższa piramida przedstawia nam, co i jak często powinniśmy jeść w ciągu dnia.

7 zasad zdrowego żywienia:
  1. Uzupełnij niedobór najważniejszych witamin. Dostępne są tabletki z podstawowym zestawem witamin, bądź też pobieramy witaminy z warzyw, bądź owoców.
  2. Wybieraj produkty naturalne, świeże, dostępne w danym sezonie. Unikaj produktów, które zawierają duże ilości chemii i konserwantów, np. pomidory zimą.
  3. Najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia jest śniadanie. Zadbaj, aby było pełnowartościowe i zdrowe. Mogą to być np. płatki owsiane z jogurtem, musli, bądź omlet.
  4. Warzywa i owoce - 5x dziennie! Najlepiej surowe, gdyż takie zawierają najwięcej witamin.
  5. Spożywaj dużą ilość płynów. Bardzo ważne jest picie dużych ilości wody. Zamiast niej, możemy pić kompoty, herbaty, ziółka, bądź świeżo wyciskane soki.
  6. Unikaj słodyczy i rzeczy ciężkostrawnych. Jeśli masz ochotę na coś słodkiego - sięgnij po pomarańczę, truskawkę, bądź inny słodki owoc.
  7. Wybieraj potrawy grillowane, bądź pieczone. Są to bowiem najzdrowsze formy obróbki termicznej naszego pokarmu.
Spis produktów:
Węglowodany:
  • makaron
  • ryż biały i brązowy
  • płatki owsiane
  • chleb żytni pełnoziarnisty
  • musli
  • miód
Białko:
  • jaja
  • kurczak
  • indyk
  • wołowina
  • podroby
  • mleko
  • ryby (tuńczyk, makrela, łosoś)
  • serek wiejski (i inne produkty mleczne)
Tłuszcze:
  • olej roślinny
  • oliwa z oliwek
  • migdały
  • orzechy włoskie i laskowe

Składniki w diecie można wymieniać w dowolny sposób, wyżej podałem listę produktów, które doskonale nadają się zarówno przy redukcji, jak i przy masie.

W jaki sposób schudnąć zdrowo? Na czym polega zdrowa dieta i co to pojęcie oznacza? Jakie powinny być w niej
źródła składników odżywczych i ile powinien wynosić optymalny spadek masy ciała?

Jeżeli decydujemy się na dietę odchudzającą musimy pamiętać, że zadziała
tylko ta dobrze dobrana, specjalnie dla każdego z osobna. To właśnie
oferujemy tutaj na stronie Diety Personalnej. Oczywiście przygotowaliśmy
się znacznie lepiej i pomożemy każdemu, również tym, którzy chcą przybrać
na wadze, a nie ją tracić. Przygotujemy również osoby przechodzące
na zdrowy tryb życia, ale także te, które już teraz są “fit”, ale potrzebują
pomocy i porad. Zapewniamy 100% zadowolenie i gwarancję udanej diety.

Wszystkie diety przygotowywane są przez naszych specjalistów.
Nie ufaj gotowcom, które oferują strony podobne do naszej!

Katarzyna Kubacka dietetyk i doradca żywieniowy

Dietetyk Katarzyna Kubacka
Pamiętaj, że optymalny efekt uzyskasz tylko dzięki dodatkowym ćwiczeniom! Jeżeli jesteś zainteresowany również planem ćwiczeń, zapisz się do naszego darmowego mailingu!